חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

EP חדש בקרוב

יעקב שוואקי בסינגל פופ חדש – Dance My Fears Away


ענק הזמר היהודי יעקב שוואקי משחרר סינגל חדש מתוך אלבום EP נוסף שיצא בקרוב. השיר שנקרא ‏Dance my Fears Away עוסק במעלת השמחה והריקוד שמגרשים את העצבות והפחד. את השיר כתב והלחין איצי וולדנר, עיבד מוזיקלית אהרל׳ה נחשוני והפיקו יעקב שוואקי ואיצי וולדנר.

הסינגל יוצא לקראת מופע מיוחד שמתקיים היום בארה״ב לטובת ארגון Special Childern’s Center שמטפל בילדים מיוחדים.

יעקב שוואקי מספר: ״את ההשראה לשיר הזה קיבלתי מידידי היקר הרב יוסף יצחק ג׳ייקובסון שסיפר על סבתו הגב׳ ליפסקר שעברה ילדות מאד קשה תחת השלטון הקומוניסטי וגם לאחר שברחו לארה״ב בחסדי שמיים, החיים לא תמיד האירו לה פנים.

״יום אחד היא הלכה לרבי מלובאוויטש זצוק״ל לקבלת ברכה ותושיה והרבי ייעץ לה לרקוד בכמה שיותר חתונות, ולשמח את הכלות והמשפחות ובאמצעות זה תגיע לה השמחה הפנימית השלמה. וכך במשך עשרות שנים הלכה הגב׳ ליפסקר לאלפי חתונות ושמחה אלפי כלות ומשפחות. בקראון הייטס של אותם ימים היו הרבה מאד בעלי תשובה שהתחתנו ללא משפחה מרובה והיא לקחה על עצמה את הזכות לרקוד ולשמח את הכלה והמשתתפות. באמצעות השמחה שהיא הביאה לעולם, זכתה הגב׳ ליפסקר לשמחה שלימה גם בחיים האישיים שלה.

״הסיפור מעורר ההשראה הזה גרם לי להוציא את השיר ‏Dance my Fears Away ובאמצעתו להשפיע על כמה שיותר אנשים לרקוד ולשמח אחרים וכך לגרש את העצב והפחדים ולמלא אותנו בשמחה פנימית אמיתית.״

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

14

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture