חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר הפוגה

מאיר גרין חוזר עם המון תקווה: "יבוא עלינו"


מאיר גרין (31), אב לשניים פלוס ותושב ניו יורק, משחרר את סינגל חדש ומרגש, "יבוא עלינו". כמוזיקאי מוכשר שהמוזיקה היא נשמת אפו, גרין ממשיך להפתיע ולרגש את קהל מעריציו עם יצירה חדשה זו.

"יבוא עלינו" הוא פרי שיתוף פעולה יוצא דופן בין גרין לבין המלחין המוכשר ליאור אברמוב והתמלילנית הנודעת צליל קליפי, שידה בכתיבת שירים לטובי האמנים בישראל. גרין מספר: "כששמעתי את השיר הזה לראשונה, הוא מיד תפס לי את האוזן". אבל כשכבר רצה את השיר, הודיעה המלחינה כי זמר אחר כבר בחר בו, גרין לא ויתר: "הרגשתי שמשמיים השיר שלי, המשכתי להתקשר בכל שבוע, עד שיום אחד הוא סוף סוף הגיע אליי".

השיר נולד בתקופה מאתגרת ומורכבת, ומבטא תפילה לימים טובים יותר. "אנחנו בתקופה עמומה וערפילית", מסביר גרין, "השיר הזה מבקש מאלוקים שכשיגיע הזמן, יגיע בטוב, ושהטוב יהיה בהיר וברור". ולא שחסרים דברים טובים שאנחנו מצפים שיגיעו בטוב: ממשיח ועד החטופים והחיילים שלנו שיחזרו בבריאות ובאופן ברור וטוב. "כמו שמש שזורחת בשמיים, כמו רוח שעולה מן המדבר – אנחנו מייחלים שדברים יהיו ברורים כמו שיש לך שמש בחוץ. שבענו מעניינים מורכבים, רוצים טוב ושיהיה ברור".

גרין מקווה שהשיר יגע בלבבות המאזינים: "אני מצפה שהשיר יחולל בלב השומעים חיבור, חיוך, וייב טוב. שיר טוב שינעים להם את הדרך, את הזמן שלהם, שיעזור להם לעבור את הקשיים. אם הצלחתי להזיז למישהו משהו בלב, לרגש מישהו, לעזור למישהו לעבור תקופה קשה – היה שווה הכול".

עם מספר להיטים מצליחים מאחוריו, גרין פונה כעת לכיוון חדש בקריירה. הוא חבר למפיק המוערך מנדי הרשקוביץ, מוזיקאי דגול ואחד המפיקים המובילים בעולם המוזיקה היהודית בארצות הברית. שיתוף פעולה זה מבטיח להביא את המוזיקה של גרין לקהלים חדשים ונרחבים.

גרין מדגיש את האופי האוניברסלי של יצירתו: "אני רוצה ליצור משהו שיהיה אוניברסלי. לא מחפש להגיע לקהל מסוים, רוצה להגיע לכל אדם יהודי עם אוזניים ולב, וכל אדם שיכול להתחבר לשיר הזה, שרוצה להתחבר למסע שלי. זאת המטרה שלי, שיבואו עלינו ימים טובים".

רק שהם יהיו בהירים, כן?

מילים: צליל קליפי | לחן: ליאור אברמוב וצליל קליפי | עיבוד והפקה מוזיקלית: ליאור אברמוב | הפקה: מנדי הרשקוביץ | קליפ: שרולי ברונכר

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

4

3

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture