חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההבטחה הברורה

"הארץ הטובה" חיים שטרן מתחבר עם סינגל חדש ואקטואלי


בתוך תקופה משמעותית של פולמוס עולמי על שייכותנו לארץ המובטחת, מדגיש חיים שטרן את ההבטחה הברורה, "כל מי שקבוע בארץ ישראל, בן עולם הבא הוא", סינגל חדש בלחנו של יוסי גרין, ובעיבודו של בני לאופר

חיים שטרן, בן 28, חזן ובעל תפילה בעל שם, הספיק להופיע בקונצרטים הנחשקים בסצנת החזנות והשירה הישראלית בארץ ובעולם לצד השמות הגדולים ביותר, ואף מכהן כיום כחזן הראשי בבית הכנסת הגדול במינכן.

את "הארץ הטובה" קיבל חיים במפתיע מחברו איציק פינקלשטיין שקיבל את השיר מגדול המלחינים בדורנו יוסי גרין, שלו יש הכרות מוקדמת עם חיים שהופיע בקונצרט הצדעה מבית ׳יובל׳ לשיריו של יוסי בהיכל התרבות תל אביב. כשכתב לו חיים על השיר שהתגלגל לידיו, יוסי הגיב בשמחה והציע שאת השיר יבצע חיים בהגייה עברית, ולא חסידית, כדי שכולם יוכלו לקבל מזה חיזוק.

חיים כותב: כשבועיים לאחר ה7 באוקטובר, טסתי לסופ״ש בקהילה שלי במינכן, כפי שאני עושה מידי חודש. אך הפעם הנסיעה לוותה בהמון רגשות מעורבים, כמו תחושת אשמה – איך אני מעז לנסוע לחו״ל דווקא בתקופה כל כך קשה, איך אני משאיר את כל חבריי ובני משפחתי להתמודד עם הפחד וחוסר האונים? כל אותו סוף השבוע הרגשתי אבן גדולה על הלב, אבל קיבלתי חיבוק חם מאנשי הקהילה שדווקא שמחו לפגוש ישראלי. כשחזרתי לארץ, הסתכלתי מחלונות המטוס על הארץ היפה שלנו, כשברקע החשש שלא נוכל לנחות, עקב מתקפה לאזור המרכז. נחתנו שוב אל המציאות המטורפת, מחיאות הכפיים הכל-כך ישראליות מעולם לא נשמעו מרגשות יותר, ודמעתי.

אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, יש כאלה שחוששים ומדברים על ירידה מהארץ, אבל בשיר הבא יש הבטחה מפי חכמינו ז״ל, כי 'מי שקבוע בארץ ישראל ומדבר בלשון הקודש, יהא מבושר שבן עולם הבא הוא'. תראו את הטוב האנושי שיש פה. 'טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד'. צריך רק לבחור על מה להסתכל.

לחן: יוסי גרין | עיבוד והפקה מוזיקלית: בני לאופר | בימוי וצילום: חיים עטון | יחסי ציבור: בפרונט

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

2

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture