חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סליחות מירושלים

מחרוזת סליחות בהשתתפות ענקי הזמר החסידי והמזרחי


ענקי הזמר החסידי והמזרחי בהפקה מאחדת ביוזמת עיריית ירושלים * ראש העיר משה ליאון: ״הפרויקט מוקדש השנה לזכרם של הנופלים לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים״

זה כבר הפך למסורת: עיריית ירושלים הפיקה בשנים האחרונות לא מעט מחרוזות זמר שבהם ענקי הזמר החסידי והמזרחי התאחדו יחד לשירה משותפת. כעת עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית שמחים להציג: סליחות מירושלים.

הפרויקט משלב קטעי סליחות מכל העדות ומכיל קלאסיקות אהובות מהתפילות והפיוטים של ימי חודש הרחמים והסליחות. השילוב בין העדות השונות מבטא את אחדות העם שמגולמת במהות הרוח הירושלמית.

הפרויקט מוקדש לזכרו של בן ירושלים ומי שאהב בכל ליבו את פרויקט "שרים מירושלים" סמ"ר איתן דישון ז"ל, שנפל ברצועת עזה בז' כסלו תשפ"ד (20/11/23) והוא בן 21 במותו, ולזכרם של כל הנופלים במלחמת חרבות ברזל.

ראש העיר משה ליאון: ״לשירה יש כוח מחבר ומאחד ובאמצעותה אנחנו יכולים להבליט את המכנה המשותף שלנו כאומה: הטקסטים היהודיים המלווים אותנו דורות. ובדיוק כמו בשירה, גם אם הניגון מעט שונה, המהות זהה. השנה בחרנו להקדיש את המחרוזת לזכרו של מי שאהב בכל ליבו את פרויקט ״שרים מירושלים״ סמ״ר איתן דישון ז״ל. מוקדש באהבה, להוריו היקרים, דורי ושירה דישון ולאחים ירון, רועי דביר ונוה ולזכרם של כל חללי מלחמת ‘חרבות ברזל׳ ובתפילה להחזרתם במהרה של החטופים״

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

34

3

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture