חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מול 13,000 איש

ישי ריבו משיק אלבום חדש! "סוף חמה לבוא"


לפנות בוקר, בהופעת ענק מול 13 אלף יהודים בניו יורק, על במת המוזיקה החשובה בעולם, משיק ישי ריבו את אלבומו החדש, "סוף חמה לבוא".

ישי, שהחל לעבוד על האלבום עם מאור שושן עוד לפני השבעה באוקטובר, עצר הכול עם פרוץ המלחמה. מכתיבה סיזיפית של שירים באולפן, הוא יצא כמעט כל יום ויותר מפעם אחת ביום, להופיע מול עם ישראל, לשמח אותו, לחזק אותו ועל הדרך לחזק את עצמו. הצוות שלו והוא קיבלו אלפי פניות ממשפחות שכולות, מלוחמים ונפגעי המלחמה, וריבו הרגיש שזה הזמן שלו להתגייס למען העם. 

העבודה באולפן טרם תחילת המלחמה, השתנתה, הותאמה, וכך, שירי האלבום החדש סוף חמה לבוא, הם שיקוף רנטגן הכי קרוב לאווירה שהייתה באולפן ובלב היוצרים – תנועה בין חוסר יכולת, לפרץ יצירה, בין כאב לנחמה, בין ייאוש לתקווה.

אלבום האולפן החמישי של ישי, יוצא במלאת עשור לאלבום הראשון, תוכו רצוף אהבה. אחד עשר שירים מגוונים ומבטיחים: השיר 'ארץ ישראל', לצד השיר על 'רבי שמעון בר יוחאי', 'לשון הרע' לצד היצירה המרגשת 'לולי תורתך', וכמובן, השיר שמוקדש לחטופים, 'פורחים לשובם'.

ישי ריבו: "אני מתרגש מאוד, ברמת פרפרים בבטן.

אין לי הרבה מה לומר, מלבד זה שאני אסיר תודה לה׳ יתברך, על המסע שעברתי, זה לקח לי המון זמן ודרש מכם הרבה סבלנות. וזה לא שלא ניסיתי והקדשתי ימים ולילות, אבל לא תמיד היו לי כלים, למרות הרצון העז. אבל ה׳ ברחמיו המתוקים זימן לי מתנה גדולה, בדיוק בעת בזמן ובדרך שכנראה הייתי צריך ללכת. סוף סוף יש אלבום חדש, עם שירים חדשים, שיוצא ממני אליכם.

תודה ה׳. באהבה גדולה.

ישי

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

141

5

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture