חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרוייקט של הלב

עמירן דביר ונתנאל לייפר בדואט תפילה מרגש:"אבא יקר"


לקראת הימים הנוראים, תקופה של התבוננות פנימית וחשבון נפש, 'הפרויקט של הלב' משחרר יצירה מוזיקלית חדשה ומרגשת. הזמר והיוצר המוערך עמירן דביר, הידוע בקולו העמוק והרגשי, חובר למלחין ואיש המוזיקה היהודית המוכשר נתנאל לייפר, האיש מאחורי הלחנים המרגשים של 'הפרויקט של הלב', ליצירת דואט תפילה שנוגע בנימי הנשמה.

השיר החדש, "אבא יקר", הוא תוצר של שיתוף פעולה ייחודי המשלב את כישרונותיהם של שלושה יוצרים מובילים בסצנת המוזיקה היהודית העכשווית. כמו בכל השירים במיזם המרגש הזה, המילים הנוגעות ללב של "אבא יקר" נכתבו על ידי היוצרת המחוננת חגית שמחה בן צבי. בן צבי, שמתמודדת עם אתגרים בריאותיים משמעותיים, מצאה השראה לכתיבת השיר במסדרונות בית החולים, מקום בו היא מבלה זמן רב בשנים האחרונות. שיריה, הנובעים ממקום של כאב אך גם של תקווה ואמונה, מצליחים לגעת בלבבות רבים ולהעביר מסר של חוזק ואופטימיות למרות הקשיים.

"כבר בשלבים מוקדמים של העבודה על השיר," מגלה נתנאל, "היה ברור לי שעמירן הוא האמן המושלם להעביר את המסר העמוק של 'אבא יקר'. עמירן, עם הבגרות המוזיקלית והרגישות האמנותית שלו, העניק לשיר עיבוד והפקה מוזיקלית שמתאימים לו כמו כפפה ליד. הוא הצליח לתפוס את מהות השיר ולהעביר אותה בצורה שנוגעת בכל מי ששומע אותו."

לייפר מוסיף בכנות: "למען האמת, בתחילה לא תכננתי לשיר בעצמי בשיר הזה. אבל עמירן, בדרכו הכובשת והנעימה, סחף אותי לתוך הביצוע. ברגע שהתחלנו לשיר יחד, הרגשתי שנוצר קסם מיוחד. הכימיה המוזיקלית בינינו הייתה מיידית, והתוצאה – דואט שמשלב את הקולות והסגנונות שלנו בצורה הרמונית ומרגשת – מדברת בעד עצמה."

"אבא יקר" מסמן ציון דרך משמעותי ב'פרויקט של הלב', בהיותו השיר העשירי שיוצא במסגרת היוזמה הייחודית הזו. הפרויקט, שהפך לאחד המיזמים המוזיקליים המדוברים והמוערכים בתעשיית המוזיקה היהודית, מביא לקדמת הבמה את שיריה המרגשים של חגית שמחה בן צבי, כשהם מבוצעים על ידי מיטב הזמרים והיוצרים בז'אנר.

כל שיר בפרויקט הוא עולם ומלואו, המשקף את הכישרון, הרגישות והעומק של כל האמנים המעורבים. "אבא יקר" ממשיך מסורת זו, ומבטיח להיות אחד השירים המדוברים והמושמעים בתקופת הימים הנוראים הקרובה ומעבר לה.

מילים: חגית שמחה בן צבי | לחן: נתנאל לייפר | עיבוד והפקה מוזיקלית: עמירן דביר

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

13

4

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture