חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתוך פרויקט "שבח"

אשר ויוסף שיק בסינגל חדש: "יגיע כפיך"


האחים אשר ויוסף שיק בסינגל חדש - "יגיע כפיך", אותו הלחין יוסף שיק מתוך פרויקט ייחודי של משפחת שיק בשם "שבח". מלבד משמעות המילה הפשוטה, "שבח" הוא גם ראשי התיבות של המילים: "שבע בני חנה", המתקשר למורשת המוזיקלית של אם המשפחה ולכבוד יום הולדתה.

סבתם של האחים אשר ויוסף שיק, היוותה את ההשראה למוזיקה של בני המשפחה, היא הלחינה יצירות רבות והיוותה מופת של יראת שמים ומסירות לתורה ולקיום המצוות והפרויקט החדש צפוי להציג את המנגינות של המשפחה לציבור הרחב.

מלחין השיר יוסף שיק, היה בילדותו סולן של מקהלות הילדים המפורסמות 'פרחי מיאמי' ו'שלשלת ג'וניור' ובשנים האחרונות הוציא סינגלים משיריו.

יוסף שיק: "כשכתבתי את המנגינה, המילים הללו זרמו מפי, בהשראת המחשבה על דורות שנבנו מזוג יפה אחד בלבד. זוהי תזכורת שהאומץ לעבוד קשה ולבנות יכול להשפיע עמוקות על הדורות הבאים, בכל תחומי החיים. אנחנו עושים את חלקנו, ואלוקים פותח את שערי הטוב.

אני חושב על סבתי, בת 90, עומדת לבדה אך כה גאה בחיים שחיה ובפירות שקצרה, אפילו בעולם הזה, של הדורות שבנתה באמונה ואומץ באמריקה שלאחר המלחמה.

המילים המרגשות מפרק קכ"ח בתהילים, מכילות ברכות עוצמתיות ליראי שמיים. פרק זה מושר תחת החופה בחתונות של יהודי גרמניה, בשל יופיין ומשמעותן של ברכותיו הרבות לחתן ולכלה החדשים".

לחן: יוסף שיק | עיבוד והפקה מוזיקלית: נחום לויטן

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

2

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture