ציבור הנוסעים החרדי לא יופתע מהתוצאות שפורסמו לאחרונה בדו"ח משרד התחבורה, שקובע כי אגד היא החברה המובילה והאמינה ביותר בתחבורה הציבורית, והיא נותנת השירות הטובה ביותר בתחבורה הציבורית בחציון הראשון לשנת 2024. הנוסעים החרדים, שמרבים להשתמש בשירותי תחבורה הציבורית של אגד, כבר יודעים זאת היטב. אך עתה, הדברים מקבלים אישוש וסימוכין בנתונים השוואתיים שנחשפו לאחרונה בדו"ח הרשמי של משרד התחבורה והרשות לתחבורה ציבורית.
בדירוג המפעילים הגדולים זכתה אגד לציון הגבוה ביותר – 83.35 נקודות, פער משמעותי מעל הממוצע הארצי העומד על 72.73. אגד מפעילה 28 אשכולות תחבורה ציבורית – המספר הגדול ביותר בישראל, עם נוכחות משמעותית בערים ובריכוזים החרדיים, שם מהווה התחבורה הציבורית עורק חיים מרכזי.
הדו"ח, הבוחן את איכות השירות של חברות התחבורה הציבורית, מציב את אגד במקום הראשון מבין החברות הגדולות במספר מדדים משמעותיים, תוך שהיא מציגה פער ניכר מעל הממוצע הארצי.
בדירוג המפעילים הגדולים (חברות המפעילות יותר מאשכול אחד), זכתה אגד לציון המפעיל הגבוה ביותר – 83.85 נקודות, פער משמעותי מעל הממוצע הארצי העומד על 72.73. ציון זה, המשקף את איכות השירות הכוללת, מציב את אגד בראש טבלת המפעילים הגדולים.
אגד מבצעת 99.26% מהנסיעות המתוכננות –
בעוד שבאגד 0.74% מהנסיעות לא בוצעו , הממוצע הארצי עומד על פי 2 מכך, עם 1.53% אי-ביצוע.
. אמינות זו חיונית במיוחד עבור משפחות ברוכות ילדים בריכוזים החרדיים, המסתמכות על דיוק בזמני ההגעה לצורך ניהול שגרת היום התובענית, הכוללת נסיעות למוסדות חינוך, לעבודה, לביקורים אצל ההורים ולמרכזים הקהילתיים, חצרות האדמו"רים ועוד.
החברה מובילה גם במדד שביעות רצון הנוסעים, הכולל ניקיון, אדיבות נהגים, תחושת ביטחון ונוחות השירות. נוסעים רבים, במיוחד במגזר החרדי, מציינים לטובה את ההתחשבות בצרכיהם המיוחדים, כמו התאמת תדירות הנסיעות לזמני עומס הייחודיים למגזר החרדי.
כמו כן, הדו"ח מצביע על שיפור משמעותי שהציגה אגד באיכות השירות, הכולל אמינות השירות ודיוק בלוחות הזמנים, מחויבות לסטנדרטים בלתי מתפשרים של שירות, תחזוקה שוטפת של צי האוטובוסים והכשרה מקצועית מתמדת של הנהגים.
מנכ"ל קבוצת אגד, גלעד ריקלין, התייחס להישגים הגבוהים ואמר, כי "הציון הגבוה שקיבלה אגד, משקף את מחויבותנו לשירות איכותי לציבור הנוסעים. זוהי תוצאה של השקעה יומיומית והקפדה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אגד ממשיכה לחתור לשיפור השירות ולספק לנוסעיה חווית נסיעה חדשנית, נעימה, בטוחה ונוחה. אני רוצה להודות לכל עובדי אגד על מסירותם ועל תרומתם המשמעותית להצלחה הזו".
להחזיר את אגד לבית שמש דחוף.
הצחקתם אותי!
השירות של אגד פשוט זוועה לא מגעים ואם מגעים אז מאחרים או מקדמים אוטובוסים מתפרקים נהגים עצבניים ויש שם הרבה שונאי חרידים
זה נכון שאקסטרה גם גרועים מאוד בשירותיות,
אבל מפה ועד שביעות רצון מאגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך אומר הפתגם שנכנס עמוק ללקסיקון הישראלי: "לדפוק את אגד"
המשמעות היא שאין עם מי לדבר ואין מי ששומע אותך, אתה פשוט מדבר לקירות…
מאז שאגד לא מבצעים את הנסיעות לכותל המצב נהיה קטסטרופלי. אפשר לחכות בתחנה חצי שעה ויותר מכך. אין תגבור בזמני לחץ כמו ליל ט' באב או ערב ר"ח. לא מודעים בכלל לצרכי המגזר החרדי.