רשת CBS האמריקנית, חושפת הלילה פרטים חדשים על מבצע הביפרים של צה"ל שפגע קשות בארגון הטרור חיזבאללה ושינה בחסדי שמיים את מפת האיומים במזרח התיכון.
סוכני המוסד שהתראיינו לתכנית, בשיתוף המוסד והצנזורה, אומרים בראיון כי ישראל מכרה יותר מ-16,000 מכשירי קשר לחזבאללה וכי המבצע תוכנן במשך עשור.
על פי הדיווח, בסך הכל, כ-30 מחבלים מתו, כולל שני ילדים, אולם כ-3,000 נפצעו, בהם מאות במצב קשה, כאשר הרבה קודם לכן, הביפרים ומכשירי הקשר נוסו על בובות דמה.
בתכנית נחשף כי המוסד השקיע לא מעט בפרסום הביפרים ש-"מחזיקים מעמד שעות" והיוו את הפיתוי המשמעותי לחיזבאללה. חברת הקש בהונגריה שמכרה אותם – קיבלה פניות מחברות נוספות לרכוש את הביפרים, אולם לא מכרה לאחרים מלבד לחיזבאללה.
עוד נחשף כי לקח 7 שניות מההודעה – ועד הפיצוץ שבוצע באמצעות הודעה שבה נכתב: "כדי לקבל ההודעה צריך ללחוץ על 2 כפתורים" זאת במטרה לפגוע כמה שיותר בפעילי חיזבאללה. הלחיצה על שני הכפתורים יחד, מסבירה את הפציעות הקשות בידי ועיני המחבלים..
בתוך כך, אמש נחשף כי מנהיג חזבאללה, נסראללה, ראה ביפרים מתפוצצים ואנשי חיזבאללה "קורסים לידו בבונקר", והוא הושפע מכך מאוד.
בנוסף, בסוף השבוע נחשף כי ארגון הטרור חיזבאללה חיפש ביפר משוריין שיעמוד בכל תנאי השטח והמוסד ראה בכך הזדמנות. בפגישה שנערכה בין גורם בכיר במוסד, ככל הנראה דדי ברנע ראש המוסד, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הציג הגורם את המכשיר המיוחד שפיתחו. במטרה לבדוק את עמידותו של המכשיר, רה"מ שאל אם אפשר לזרוק אותו על הקיר – ומשברנע השיב בחיוב, נתניהו הטיח את המכשיר בקיר בעוצמה. למרות זאת, הביפר נותר שלם לחלוטין ואילו בקיר, נפער חור קטן.