אז לא, לא מדובר בגימיק או בטרנד חולף. אחרי שבוע באוויר המשחק הדיגיטלי של רמי לוי, הוכיח שהוא כאן להישאר. לאלה מאיתנו שבמקרה פספסו (יש כאלה בכלל?), רמי לוי מזמינה אתכם למשחק ממכר שבמרכזו עומדים 4,000 מוצרי המותג הפרטי של הרשת, ואם זה לא מספיק – המובילים זוכים בשוברי קניה בסך 1,000 שקלים למימוש בחנויות הרשת.
מי המובילים? זה תלוי רק בכם. כל סיבוב הוא הזדמנות לשפר את התוצאה ולהתקדם בטבלת המובילים, אין הגבלה של סיבובים ותוכלו לשחק כמה פעמים שתרצו. ואם אתם באמת לוקחים את זה צעד אחד קדימה – המלצה שלנו – הפכו את המשחק לתחרות בין בני המשפחה או חברים, תראו שלא תתחרטו. מקסימום אחד מכם יזכה..
המשחק לא רק מרענן את השגרה אלא גם מדגיש את המחויבות של רמי לוי לחדשנות וללקוחותיו. כי עם מגוון רחב של מוצרים, הבנה עמוקה של צרכי הציבור ברור למה הרשת נשארת תמיד צעד אחד לפני כולם.