Zeekr השיקה רשת מרכזי שירות ייעודיים לחשמליות בישראל – לראשונה בארץ. המהלך כולל פתיחת מרכז שירות מרכזי בכפר־סבא, כחלק ממתחם חדש שמאחד תחתיו את כל שירותי החברה לאחר המסירה: מעבדה לטיפול בסוללות מתח גבוה, מרכז הדרכה טכני ארצי והיערכות מלאה לטיפול בדגמי המותג. לצד זאת נפתח מרכז שירות נוסף בחיפה, ומרכזים נוספים ברחבי הארץ נמצאים כעת בתהליך התאמה.
המרכז בכפר־סבא משתרע על דונם וחצי וכולל עשר עמדות שירות ייעודיות לרכבי Zeekr. במקום פועלת מעבדה ייעודית לאבחון ולטיפול בסוללות מתח גבוה, וכן מרכז הדרכה המספק הכשרות מקצועיות לצוותי השירות בארץ, כולל תמיכה מרחוק באמצעות מערכות וידאו ייעודיות. במרכז מספקים גם שירותי מכונאות לרכבים חשמליים, טיפולי חשמל ואלקטרוניקה, מיזוג אוויר, פחחות וצבע.
את ניהול המרכז נבחר להוביל צוות “דנאל”, המפעיל את סוכנות טויוטה הוותיקה בעיר. ב-Zeekr מציינים כי פתיחת רשת השירות מסמנת שלב נוסף בהתבססות המותג בישראל, לאחר שמסר כ־4,500 כלי רכב בפחות משנתיים. לצד מרכזי השירות החדשים, החברה מפעילה גם רשת טעינה מהירה, אפליקציית שליטה ומרכזי חוויה במספר מוקדים.
Zeekr היא חברת פרימיום־טק בבעלות קבוצת Geely, הפועלת במודל פיתוח גלובלי עם מרכזי מחקר בסין ובאירופה. מאז 2021 מסרה החברה כחצי מיליון רכבים בכ־40 מדינות, ובישראל נמכרים כיום מספר דגמים ובהם Zeekr X, Zeekr 001 והדגם החדש Zeekr 7X.