בתערוכת אוטומוביליטי בלוס אנג'לס שבארצות הברית, יונדאי חשפה את גרסת הביצועים של ה-IONIQ 6, הדגם החשמלי הקיצוני ביותר שיצא עד היום ממחלקת N. עם עד 641 כ"ס, שלדה מחוזקת ואווירודינמיקה בהשראת מסלול, ה-IONIQ 6 N מסמנת צעד נוסף של יונדאי במאבק על קטגוריית החשמלית הביצועית. הדגם יגיע לארה״ב בכמויות מוגבלות במהלך 2026.
למרות שלבי החשמול, יונדאי N מנסה לשמר את האופי המוכר מרכבי הבעירה שלה: תגובות חדות, האצה חזקה ומערכת שיודעת לעבוד בעומסים גבוהים. ה-IONIQ 6 N נשען על שלושה עקרונות מותג – דיוק בפניות, יכולת מסלול מלאה ושימושיות יומיומית – ומנסה לשלב ביניהם בלי לוותר על אף אחד.
בחשמלית המדוברת, קיימים צמד מנועים חשמליים המספקים עד 641 כ"ס במצב בוסט ומומנט של 660 ליברות-רגל, שמאיצים את הרכב ל־96 קמ״ש בכ־3.2 שניות ולמהירות מרבית של כ־260 קמ״ש. שלדה מחוזקת, מרכז כובד נמוך, בולמי ECS עם חיישני מהלך, דיפרנציאל אלקטרוני ומערכת בלמים גדולה הופכים את הדגם לשחקן מסלול אמיתי. גם האווירודינמיקה שודרגה: כנף אחורית מעולם המירוצים, כנפונים רחבים וגרר נמוך של 0.27.
הדגם כולל את מערכת N להעברת הילוכים אלקטרונית (N e-Shift) – המהווה הדמיה של החלפת הילוכים, המנסה להחזיר תחושה של מכונה מכנית גם בעידן הרכב החשמלי. זאת, יחד עם מערכת היוצרת צליל נהיגה מודגש בשלושה פרופילים שונים. תכונות נוספות, כמו בקרת הזינוק N (N Launch Control), מייעל הדריפטינג (Drift Optimizer) ו-N Grin Boost, להגברת כוח זמנית, מיועדות למי שמתכוון לקחת את הדגם למסלול ולא רק לרמזור.
לרכב יש מערכת סוללה בקיבולת 84 קוט״ש נבנתה לעבודה ממושכת בעומס גבוה, וטעינה ב־800V מאפשרת טעינה מ-10% ל-80% בתוך כ־18 דקות (במטען מהיר מתאים).
על אף הפוזה הקרבית, ה-IONIQ 6 N אינו מוותר על נוחות: מתלים עם טווח כוונון רחב, מערכות בטיחות מתקדמות (ADAS) ותא נוסעים משופר עם מושבי דמוי העור ותפעול ייעודי של N.
הדגם יוצע במספר צבעים: כחול, שחור מבריק ולבן מט.