כל בעל עסק שהתעסק עם קידום ממומן מכיר את תסמונת הברז. אתם שמים כסף, באתרים חרדים, פורומים, קבוצות וואטסאפ פייסבוק או בגוגל והברז נפתח עם לידים, גם אם לא תמיד איכותיים. אבל ברגע שאתם סוגרים את השיבר של הכסף? המדבר צחיח ושקט מוחלט.
זו המציאות השוחקת של אלפי בעלי עסקים שמרגישים שעלויות הפרסום והמכירות נוגסות ברווחיות והצמיחה הופכת לאיטית "כשעסק עובד כך, אין ספק שזה שוחק", מסביר מנדי רבינוביץ', אסטרטג מוביל צמיחה ומנכ"ל סטארטגיה. "הרבה מבעלי העסקים שאני פוגש לא סובלים מחוסר בצמיחה, אלא מכך שהעסק צומח לאט יותר מהשאיפות שלהם. הם כל הזמן במצב של שכנוע ומכירה וכיבוי שרפות במקום להשקיע את רוב האנרגיה בצמיחה".
רבינוביץ', מסביר שיש דרך מוכחת איך להפסיק להיות תלויים בזריקות הרגעה של קידום ממומן ולבנות מערכת יציבה.
הבעיה: כשהעסק עובד על דלק במקום על מנוע
לפי הגישה של סטארטגיה, קידום ממומן הוא כלי מצוין שיכול לעבוד במקביל לכלים אחרים, אבל הוא לא בונה ערך נצבר. "כשאתה מסתמך רק על ממומן, אתה בעצם שוכר את הלקוחות שלך ממהפלטפורמות כל חודש מחדש", אומר רבינוביץ'.
"הבשורה שלנו היא שאפשר אחרת. עסק שרוצה לפרוץ באמת חייב לייצר ביקוש אורגני. הכוונה היא לא רק לקידום אתרים או פוסטים ברשת בקבוצות ובאתרים, אלא ליצירת ביקוש אמיתי אצל הלקוחות. כשהם מבינים את הבידול הגדול של העסק ומרגישים את הבשורה שהבידול מיצר עבורם הלקוחות מגיעים מוכנים, בשלים עוד לפני שיחת המכירה הראשונה."
הפתרון: המכונה להגברת ביקוש
בוובינר הקרוב ייחשף המודל המלא של "המכונה". הרעיון הוא לבנות מערכת תוכן ושיווק חכמה פעם אחת שממשיכה לעבוד עבור העסק 24/7.
מה הופך את המכונה לשונה מקמפיין רגיל?
אפקט הריבית דריבית בעוד שבפרסום ממומן כל שקל מביא תוצאה חד פעמית, המכונה בונה נכסים דיגיטליים שצוברים עוקבים ודאטה שניתן לדוור לה תוכן שוב ושוב ומגדילים את החשיפה מרבעון לרבעון באופן טבעי.
ממוצר למותג המעבר ממכירת פיצ'רים ומוצרים למכירת בשורה וערך, מה שיוצר לקוחות נאמנים שהופכים לשגרירים.
הסוף למרדף המערכת הופכת את היוצרות. במקום שהעסק ירדוף אחרי הלקוח, המותג ממגנט את הלקוחות המדויקים ביותר.
מה נלמד בשידור? איך לייצר זרם לידים איכותי שלא נגמר וללא תלות מוחלטת בתקציבי עתק מודל הבשורה ואיך הגדולים משווקים ומייצרים מותג נחשק איך להחזיר את השליטה, הביטחון והשקט הנפשי לבעל העסק
"אם אתם מאמינים שהעסק שלכם הוא בשורה אמיתית ויכול להוביל את השוק אבל מרגישים שהשיווק שלכם לא משקף את זה, הוובינר הזה הוא המקום שבו תבינו מה היה חסר לכם עד היום", מסכם רבינוביץ'.
הוובינר "המכונה להגברת ביקוש" יתקיים במוצאי שבת, כ"ג בכסלו, 13/12/25 בשעה 21:00. ההשתתפות ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש.
מספר המקומות בשידור מוגבל, לחצו כאן לשריון מקום במכונה>>
