מהבוקר כמות הנוסעים באוטובוסים תצומצםל-50% תפוסה בלבד, כלומר מחצית מהנוסעים שיכולים לנסוע באוטובוס ייסע בו ברגע נתון. הסיבה להחלטה היא הרצון לשמור על ריחוק פיזי מספק בין הנוסעים ולמנוע צפיפות שמהווה בסיס פורה להתפשטות הנגיף.
אתמול חזרה בה שרת התחבורה מירי רגב מההחלטה לביטול המזגן באוטובוסים. על פי המתווה החדש מיזוג האוויר יופעל באוטובוסים, אך נהגי האוטובוס יקפידו גם לפתוח את החלונות ולהשאירם פתוחים.
שעות העבודה של קווי האוטובוס יתקצרומשמעותית בימי העסקים, כלומר ראשון עד חמישי. האוטובוסים יסיימו את עבודתם בשעה 22:00 בלילה. בימי שישי התחבורה הציבורית תפעל לאורך כל שעות העבודה הרגילות שלה, כלומר עד כניסת השבת. במוצאי שבת לא יוגבלו שעות הפעילות של התחבורה הציבורית.
האחריות לאכיפה ולפיקוח על ההנחיות החדשות בקווי האוטובוס תינתן לשוטרים ולפקחים של משרד התחבורה. כך, מקווה השרה רגב להימנע מהפרות בוטות של ההנחיות ומצפיפות חמורה באוטובוסים.
אתמול קיימו השרה רגב וסגן השר מקלב מסיבת עיתונאים שבה הכריזו על ההגבלות החדשות, והזהירה כי למרות מאמצי משרדה הנוסעים עלולים לחוש עומסים בימים הקרובים. "נעשה שימוש בחברות האוטובוסים הפרטיות לתגבור הקווים, הם כבר פנו אלינו בנושא", אמרה רגב. "למרות זאת אנחנו עדיין צופים מצב של אי נוחות, נוסעים שלא יצליחו לעלות על האוטובוס. יכול להיות שבימים הראשונים יהיו בעיות ואי נוחות ואנחנו מצפים מהציבור להיות סובלני".
אם המכוניות היו עולות את המחיר הנכון .כל רכב ב5000 דולר כמו בכל העולם
לא היה צריך את ההסעות הציבוריות .אבל כשמטילים מכסים כל כך גבוהים על מכונית ראשונה .
כולם חייבים להשתמש בתחבורה ציבורית באוטובוסים .
והאוטובוסים לא מצליחים לבצע את המשימה.
סליחה שאני אומר אבל אתה מקשקש בקומקום
אח שלי איפה אני יכול לקנות רכב ב5אלף דולר
אתה חייב להגיד לי
בפיראט האדום/קינדר טויס
אהבתי
מקווים לטוב