לאחר ארבעה חודשים של עיכובים. 81 עובדים סיניים מקצועיים נחתו בנמל התעופה בן גוריון בישראל, לצורך המשך העבודות להקמת הקו באדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב.
העובדים הסיניים, אנשי מערכות חשמל, איתות ואנרגיה, אמורים להיכנס לעבודה על קו הרכבת הקלה בתחילת חודש אוגוסט. העובדים הגיעו בטיסה ישירה מביג'יין שבסין, במטוס שנשכר על ידי הקבלן הסיני המבצע את עבודות הרכבת הקלה, לבקשת חברת נת"ע.
עם נחיתתם הוסעו העובדים הסיניים למלוניות מיוחדות, בהם ישהו 14 יום בבידוד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הבאתם של העובדים הסינים התאפשרה בעקבות התערבות משרד התחבורה, במטרה לזרז את קצב העבודות בקו האדום.
עם סגירת הגבולות והפסקת הטיסות לישראל של כל חברות התעופה, בעקבות מגפת הקורונה, באמצע חודש מרץ השנה, נותרו מחוץ לישראל מאות עובדים סינים שטסו לסין, לרגל ראש השנה הסיני, ולא יכלו לחזור לישראל להמשך העבודות.
על פי ההסכמות, נדרשים העובדים מסין לשהות 7 ימים בבידוד בסביבת מגוריהם בחו"ל ולאחר הגעתם לישראל, הם נדרשים לשהות 14 ימים נוספים בבידוד במלונית בישראל. לאחר בדיקות רפואיות שיבוצעו להם, הם יוכלו להתפנות לקידום הקמת הרכבת הקלה בתל אביב.
הרבה חבילות מתעכבות להגיע מסין.
לא חשבתי שגם אנשים הזמינו מהאינטרנט……
איפה הכינור….
מדוע 14 יום? אפילו חולים בפועל משחררים אחרי 10 ימים, אז מה פתאום 14 יום?
בכל המדינות בעולם, כשמגיעים עושים בדיקה, או מקסימום 2 בדיקות בהפרש של 72 שעות, ומאשרים לצאת במיידית (אחרי שיצא שלילי).
רק בישראל משגעים את השכל.
הסיבה פוליטית? מדינית? או שפשוט אין סיבה?
תקופת הדגירה היא בדר"כ עד 14 יום.
בידוד של חולה הוא 10/13 יום אחרי תקופת הדגירה.
אין שום קשר בין הבידוד הזה לבידוד הזה.
בכל העולם מבינים אחרת.
בארץ זה פוליטי בלבד
הביאו וירוס חדש!
😂😂😂