מסקר TGI שהתפרסם היום (רביעי) עולה כי שיעור ההאזנה הממוצע השנתי לרדיו נותר יציב יחסית בהשוואה לתקופה קודמת – ביום חול ממוצע (יולי 2019 -יוני 2020) 65.7% לעומת 65.8% בתקופה הקודמת (יולי 2018 -יוני 2019).
במונחים שנתיים, תחנות "כאן" / קול ישראל רשמו עלייה בשיעור האזנה הכולל ל-38.9% בהשוואה ל-36.2% בתקופה הקודמת (יולי 2018 -יוני 2019).
באותה תקופה תחנות הרדיו האזורי המשווקות ע"י רדיו שפ"א ירדו לשיעור האזנה של 30.4% בהשוואה ל-33.3% בתקופה הקודמת (יולי 2018 -יוני 2019). גם תחנות גל"צ ירדו ל-39.6% בתקופה זו בהשוואה ל-41.8% בתקופה קודמת (ירידה מובהקת).
גם במונחים חצי שנתיים ניכרת עלייה בשיעור ההאזנה לתחנות "כאן" כאשר שיעור האזנה של הקבוצה עומד על 39.6% בין ינואר-יוני 2020 בהשוואה ל-38.1% במחצית השנייה לשנת 2019 (עלייה שאינה מובהקת).
בתחנות הרדיו האזורי המשווקות ע"י שפ"א נרשמה ירידה לא מובהקת בשיעור ההאזנה ל-29.5% במחצית הראשונה של 2020 לעומת 31.2% במחצית השנייה לשנת 2019.
ירידה נרשמה גם לתחנות גל"צ: 38.3% במחצית הראשונה לשנת 2020 בהשוואה ל-40.9% במחצית השנייה לשנת 2019.
רדיו קול חי סופג ירידה מ-5.2 ביולי 2019 ל-4.4 ביולי 2020, גם קול חי מיוזיק רושם ירידה מסוימת מ-3.6 ל-3.4.
רדיו כאן מורשת יורד בשיעורי החשיפה, מ3.6 ביולי 2019 ל-2.9 ביולי 2020, רדיו קול ברמה עולה מ-3.3 ביולי 2019 ל- 3.6 ביולי 2020
רדיו גלי ישראל עולה מ-2.4 ביולי 2019 ל-2.7 ביולי 2020
בתקופת מגפת הקורונה חלו שינויים מהותיים גם בהרגלי הצריכה של מוצרים ושירותים, בדגש על מעבר לרכישה באינטרנט.
62.9% מקרב הבוגרים בגילאי 18+ הצהירו כי ביצעו רכישות באינטרנט ב-6 החודשים האחרונים לעומת 57.7% בתקופה קודמת. 25.2% הצהירו על ביצוע רכישת מזון באינטרנט בהשוואה ל-18.5% בתקופה קודמת.
עלייה בשיעורי הצריכה באינטרנט ניתן לראות גם בתחום מוצרי החשמל: 27.7% רכשו ב-6 החודשים האחרונים בהשוואה ל-22.9% במחצית הקודמת וגידול בתחומים אחרים כגון אופנה, ספרים וכד'.
בזירת העיתונות הכללית העיתון ישראל היום ממשיך להוביל בחשיפה יומית ביום חול עם 27.9% חשיפה ממוצעת במהלך יולי 2019 – יוני 2020, לעומת 29.4% ביולי 2018 – יוני 2019.
החשיפה היומית לידיעות אחרונות עומדת על שיעור של 24.8% ביום חול ממוצע במהלך יולי 2019 – יוני 2020 לעומת 25.3% ביולי 2018 – יוני 2019.
בעיתונות סוף השבוע מוביל ידיעות אחרונות במונחים שנתיים במהלך יולי 2019 – יוני 2020 עם שיעור חשיפה של 30.6%, כאשר הוא רושם עלייה מ-28.4% בתקופה קודמת (יולי 2018 – יוני 2019).
העיתון ישראל היום יורד בשיעור החשיפה במהלך יולי 2019 – יוני 2020 ל-28.6% מ-%30.1 בתקופה קודמת (יולי 2018 – יוני 2019).
גם במונחים חצי שנתיים בעיתוני יום חול העיתון ישראל היום מוביל באופן מובהק עם חשיפה יומית של 25.1% (ירידה מ-30.6% במחצית קודמת). ידיעות אחרונות גם רשם ירידה מובהקת בחשיפה ל-22.6% לעומת 27.2% במחצית הקודמת.
בקטגוריית עיתונות סוף השבוע בניתוח חצי שנתי, ידיעות אחרונות מוביל אך רשם ירידה מובהקת ל-28.9% בהשוואה ל-32.4% במחצית הקודמת. בישראל היום נרשמה ירידה מובהקת ל-26.6% חשיפה במחצית האחרונה לעומת 30.7% במחצית הקודמת.
בניתוח המגמה של סך קריאת העיתונים לאורך שלוש השנים האחרונות (לפי מחציות), ניתן לראות שוב ירידה בחשיפה הכוללת לאחר העצירה בירידת החשיפה הכוללת והיפוך מגמה ב 2019.
מה לנו ולעיתונות החולנית ????.
ועוד בערב תשעה באב
פוליטיקה זולה.
וואו!!!!!
אבל קול ברמה לא עלה מעל קול חי באחוזים.
תודה שהבאתם את הכתבה הזאת.
בתחנות רדיו החרדיות זה בכלל לא נכון
זה תלוי לפי שעות ב14:00 בצהריים אז טוקר (קל חי) גובר על הכל
לעומת זאת לילשישי יואלי דיקמן (קול ברמה) תופס תאוצה
וכן הלאה במוצ"ש איין מישהוא שמהאזין לקול ברמה אלא מי שמדליק רדיו כבר וודאי יקשיב לטוקר!!!!!!
וכן הלאה בשאר השעות ,,,,,,,,,
אתה טועה ובענקקקקקקק
אתה ענק ובטעותתתתת
נראה לי שמיימון מקול ברמה גובר על טוקר בצהריים, בין היתר משום שהוא מביא תוכן רוחני ומחלק פרסים יקרים….
פחחחחח………
הרגת אותי מצחוק😭😭😭
מימון היה מת להגיע לרבע מטוקר..
אשכרה טוקר הוא מלךךךךך
אין על עמי מיימון המלך, הוא קליל ומשמח ויש גם המון רוחניות. אני וכל החברים שלי מאזינים רק לעמי מיימון!
עמי! אתה תותח על! תמשיך לשמח את עמ"י אין עליך!
אל תריבו
2 עולמות
2 קהלים
2 טעמים
2 סגנונות
לא קרב זה אל זה ולא קשור.
סבבה עמי גם אבל טוקר יותר
חוץ מזה שימו לב במה קול פליי מחקים את כולם כל התוכניות שלהם זה חיקויים.
וגם התוכנית של ישי לפידות פותחים שבוע במוצ"ש זה חיקויי של סוגרים שבוע עם ישי כהן בכיכר השבת……..
ה' הוא מלך,
לא טוקר ולא שמוקר
ה' הוא מלך מלכי המלכים…
צריך שיהיה תחנת רדיו אשכנזית חרדית אחת… לצערנו עדיין אין דבר כזה..
טוקר הוא מלך!!!!!!!!!
ביגלל זה עמי מימון עקף את כל תחנות הרדיו בין 2 ל4 יש לו ריטינג מטורף
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בזמן האחרון דיקמן משדר תוכנית בקול פליי ששיך לקול ברמה אבל לא מגיע לטוקר
קול פלייי זה של קול ברמה?????
מתי הוא כן הגיע???
אשמח אם בבקשה תביאו גם את נתוני העיתונות החרדית…