"מי ירצה לתרום דווקא בתקופה שכזאת?" נהפכה לשאלה נפוצה ומורכבת בעת הזאת בקרב מנהלי עמותות העושים לילות כימים עבור העמותות והארגונים שלהם ומתמודדים עם משבר חסר תקדים בהיקפו בתחום גיוס הכספים והמשאבים.
כל בעל עמותה יודע כי החלק הכי מורכב בתפקוד התקין של העמותה זה גיוס הכספים. ואם כך בשגרה כעת על אחת כמה וכמה.
מסתבר שיש מי שכוון גבוה עוד הרבה קודם וכבר הקדים תרופה למכה… שמו, שלמה היימן ו'לחיסון' הפלא שבראשו עומד ושהוקם בעמל רב קוראים חברת "טלטרגט" – יצירה של ממש שנהפכה לשם דבר בתחום גיוס המשאבים לטווח הארוך.
יש לציין שבאופן מפתיע גרמה החברה בשיטות כאלה ואחרים לארגונים מסוימים להפוך את המשבר הנוכחי ממצב של שרידה לתקופת זהב של ממש עם הכנסות ומספרים שלא הכירו אף בימים הטובים של טרום המשבר הכלכלי העולמי.
"החברה הוקמה ב-2018, אבל רק במהלך משבר הקורונה הבנו את החשיבות והקריטיות שלה בגיוס למען העמותות והארגונים", מספר מנכ"ל החברה שלמה היימן.
ב'טלטרגט', בשילוב הניסיון, החדשנות, עבודת הצוות, שיטות העבודה והכלים הכי יעילים שיש, יודעים לעשות פלאים על מנת להפיק את מקסימום הפוטנציאל הכלכלי של הארגונים והעמותות.
המנכ"ל, היימן, נושא על גבו ותק של כ-15 מוקדי טלמרקטינג מוצלחים שהקים למגוון עמותות גדולות והכניסו הון רב. לפני 14 שנה החל לעבוד ב’הידברות’ וחולל שם מהפכה של ממש בגיוס המשאבים. לאחמ"כ ניהל חברת פרסום ביד רמה ובמסגרתה ניהל פרויקטים וקמפיינים, ברמה גבוהה מאוד.
עם השנים גיבש היימן את דרכו הייחודית והמנצחת בתחום הגיוס ויחד עם הניסיון הרב שצבר בניהול מערכות טלמרקטינג ובניית צוותות, הקים בעשר אצבעות את החברה שהפכה, מה הפלא, בתוך זמן קצר לסיפור הצלחה של ממש וכבר הצילה לא מעט עמותות קודש וחסד מקריסה סופית.
במסגרת השירות של 'טלטרגט' תוכלו למצוא את המעטפת המושלמת והיעילה ביותר לעמותה, שמשלבת באופן יוצא מן הכלל בין כל המחלקות ההכרחיות לגיוס משאבים ב-2020.
- דיטרגט – מחלקת דיגיטל.
- מוקדי טלמרקטינג.
- קמפיינים און ליין.
1. דיטרגט – מחלקת דיגיטל שתפקידה, כתיבת, עיצוב ובניית רשימות תפוצה, ניהול קמפיינים און ליין במדיה והרשת החברתית ע"י מיקוד קהל מתעניין שמפיק לידים חמים וכמובן תרומות.
את חטיבת הדיגיטל ב'טלטרגט' מנהלים אנשי מקצוע מיומנים שמתמחים בכל הפלטפורמות והרשתות הדיגיטליות הקיימות ועושים הכל בכדי להפיק את מירב התוצאה מכל מודעה שהתפרסמה.
"אנחנו מפצחים כל הזמן את שיטות העבודה, הדיגיטל משתנה כל רגע וכמובן לאורך הדרך לומדים יותר ויותר כיצד להתחבר ולחוש לליבם של התורמים ובהתאם למקסם את התוצאה. " מסביר היימן ומוסיף: " אנחנו מתאימים את עצמנו כל הזמן ולכל עמותה, בזמן אמת כדי לעמוד ביעדים שהצבנו".
2. מוקד טלמרקטינג מקצועי – ניהול עשרות עמדות טלמרקטינג במספר מוקדים בארץ שבו יושבות מיטב הנציגות שעברו הכשרה ולמידה מעמיקה וכשהם מצוידים בארגז הכלים המושלם הם מבצעים את העבודה באופן המקצועי והמיומן ביותר להצליח.
היימן מפרט ומסביר על אופן פעילות הטלמרקטינג: "כל עמותה שמצטרפת לתוכנית, מקבלת כביכול עמדות משלה. הטלפנית בעמדה הספציפית, עובדת רק עבור העמותה הזו. היא מכירה היטב את הפעילות ומתחברת לעקרונות העמותה. יש מגוון רחב מאוד של עמותות וכל עמדה משרתת עמותה אחרת."
3. קמפיינים און ליין – שירות חדש יחסית שפותח במיוחד עבור עמותות וארגונים רפואיים שכולל הרצת קמפיינים דיגיטליים מאסיביים ויעילים למקרים עבור חולים ספציפיים ל"ע.
"רק בחודש האחרון הצלחנו לגייס בקמפיינים מהסוג הזה למעלה מ 5 מיליון שקל ולהציל חיים של ממש". משתף בהתרגשות המנכ"ל.
על כל אלה מנצחים צוות רחב, מסור ויעיל של מנהלות, אחמ"שיות וצוות הדיגיטיל שעוסק במלאכה במסירות אין קץ עד להשגת היעדים שהוצבו ולתוצאה הרצויה.
אם קראתם עד לפה, ויש לכם עמותה/ארגון מסתבר שתהיו מעוניינים להיחשף לפעולות ושיטות עבודה נוספות שיש ל'טלטרגט' להציע ושיתאימו בדיוק עבורכם שלכם, זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ, ויחד לגבש את האסטרטגיה המנצחת וללוות אתכם כל הדרך אל ההצלחה בע"ה.
טלטרגט עושים עבודה מצוינת.מנסיון
לוקחים כסף או רק אחוזים
הכל לפי הענין