הערב נפגש הורוביץ עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, ומוקדם יותר נפגש עם ציפי לבני. מרצ השיקה אתמול את קמפיין הבחירות החדש שלה, הראשון בעידן הורוביץ. המהלך נועד להבליט את המפלגה על רקע השתלטותם של ברק ועמיר פרץ על סדר היום הציבורי
בימים האחרונים. הקמפיין ימצב את מרצ כגורם מוביל בזירת המאבק הציבורי סביב נושאי דת ומדינה, לצד סדר יום חברתי. בשלב הראשון, הוא לא כולל את המסרים המדיניים המזוהים עמה. הסיסמה שתוביל את הקמפיין, "הפעם מרצ", נועדה למשוך אליה מחדש את המצביעים שערקו בבחירות האחרונות.