חברת דואר ישראל עברה בימים האחרונים לקבלת קהל בחלק מהסניפים באמצעות הזמנת תור מראש אך עשרות פניות אל לשכת סגן שר התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים הרב אורי מקלב מעלים טענות על עומסים אדירים בקווי השירות בהם ניתן להזמין תור לסניפי הדואר.
אמש, פנה ראש לשכת סגה"ש הרב מקלב אל מנכ"ל דואר ישראל מר דני גולדשטיין בדרישה לעבות את מתן השירות במוקדי השירות של דואר ישראל "בימים אלו יצא דואר ישראל בהתוויה בהם יבחרו סניפי דואר אשר ההגעה אליהם תהיה אך רק באמצעות הזמנת תור.
בין היתר אמורים להכנס לתוכנית זו סניפים המשרתים בעיקר את האוכלוסיה החרדית, לרשות הלקוחות הועמדו שלושה אופציות אפשריות להזמנת התור, העיקרי שבהם היא הזמנה באמצעות כלים מקוונים או באמצעות מוקד 171 של דואר ישראל" כתב בפנייתו.
כידוע, ישנם לקוחות רבים ומגוונים אשר נמנים על האוכלוסייה החרדית ובכללם גם אלו הנמנים על האוכלוסיה המבוגרת, עולים ואלו אשר אינם דוברי השפה על בוריה, אשר הנגישות לרשת אינה קיימת והאופציה להזמנת התור רק דרך מוקד דואר ישראל.
לצערי, אלו אשר נצרכים לשירות מוקד 171 נאלצים לשהות עד לקבלת מענה אנושי זמן רב ומשכך האופציה לקביעת התור דרך המוקד הופכת לקשה ומתישה".
מצב זה ממדר לקוחות רבים מלקבל את השירות אותו נדרשים לקבל, כתב ראש לשכתו של מקלב ודרש לייעל באופן מיידי את השירות הניתן לקהל הלקוחות במוקד החברה או לחלופין להעמיד חלופות ראויות לקהל הלקוחות, מיד עם קבלת הפניה הודיע מנכ"ל דואר ישראל כי יתגבר את מתן השירות במוקדים הטלפונים לרווחת הצרכנים.