חברת החשמל מתריעה שוב הבוקר (חמישי) כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות "להסדיר את חובם" על ידי קישור המוביל לתשלום או בהודעת דואר אלקטרוני המציעה שיעור הנחה חודשי של 100% ע״י לחיצה על קישור לאתר אינטרנט.
מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
בימים אלו שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – הכוללות בקשה להסדרת החוב. בנוסף מופצת בדואר האלקטרוני הודעה הקוראת לשלם את החשבונית עם הצעה להנחה בשיעור של 100% בתשלום החשבונית. הקישורים מובילים לאתר הזהה בנראותו לאתר של חברת החשמל.
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון. הנחות בחשבון החשמל ניתנות לזכאים מטעם הביטוח הלאומי ולא באמצעות קישור למייל.
חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים. וקוראת ללקוחותיה לא להשיב לפניות אלה.