לקראת פסח הבעל"ט, בתעשייה האווירית לקחו שני סלים של שתי רשתות גדולות – רמי לוי ושופרסל. הבדיקה הייתה פשוטה למדיי – איפה הכי משתלם לקנות מוצרים עם תווי קניה?
תוצאות הבדיקה פורסמו בחדשות 12 ולפיהם, בשופרסל – שווי הסל עמד על 1,413 שקלים, וברמי לוי על 1,170 שקלים. כלומר – ישנו פער של כמעט 250 שקלים – על אותו הסל בדיוק. מדובר בפער של יותר מ – 25% אחוז על סל של אלף וקצת שקלים, בייחוד על סל לקראת הפסח – שכולנו קונים ומכיל את כל המזון הכשר לחג.
תלמדו לעשות חשבון … ולא לנפח סתם