לאחר עבודה מואצת של חידוש ושדרוג האולפן, יוצא שרוליק במיתוג חדש המחדד את ההוויה שלו כיוצר ומפיק מוזיקה אלקטרונית.
יחד עם המעצב הגרפי חזקי גרין, ובשילוב הקופירייטר ואיש הקריאייטיב ישראל רוזנפלד, נוצרה השפה המיתוגית, המשלבת צבעוניות עם חדות- המאפיינת את המוזיקה של שרוליק מנדלסון. מתחת הלוגו מופיע הסלוגן "רגע של סאונד", שמייצג את החיבה של שרוליק ל"רגע הזה" שהכול קורה, רגע שהלב מאיץ את פעימותיו והנשימה הופכת לתכופה.
זה החלום הגדול של שרוליק כיוצר, לייצר רגעים שכאלה עבור כמה שיותר אנשים, שיתחברו למוזיקה שלו, יתרגשו כמוהו ויחוו איתו את המסע שלו לרגע של סאונד.
באווירה זו נוצר הטראק, המזמין את המאזין להכיר את הלב והנשמה של האולפן. הטראק מלווה בהנפשה מרהיבה של הלוגו על ידי האמן שמואל חדאד.
נייס
שרוליק תותח עלללללללללללל