חברת המשקאות "יפאורה" הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים. במותגים שיתייקרו: "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז". יש לצין כי עליית המחירים מגיעה לאחר ששר האוצר סמוטריץ: חתם על הפחתת המיסוי על המשקאות הממותקים.
אחרי "קוקה קולה", חברות המשקאות השנייה בגודלה בישראל מעלה מחירים. הבוקר (שישי) פורסם לראשונה בכאן חדשות כי כי חברת "יפאורה-תבורי" המשווקת משקאות, הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני.
מדובר בהעלאת מחירים למותגים, "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז" בשיעור של 8.5%-6%.
ההחלטה הגיעה כשבועיים לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביטל את המיסוי על המשקאות הממותקים, וכמעט חודש לאחר שהודיעה החברה המרכזית למשקאות "קוקה קולה" על העלאת מחירים גם היא.
איומיו של שר הכלכלה ניר ברקת שלא להעלות מחירים בעת הזו, לא השפיעו על החברות הגדולות והנה חברת משקאות שנייה מעלה מחירים.
יפאורה דיווחה כי מכירותיה נפגעו בשנת 2022 בעקבות המיסוי על המשקאות הממותקים. הדיווחים על ביטול המיסוי לא מנעו ממנה להעלות מחירים לצרכנים.
ימחה ליברמן לאלתר.עמלק
בחרתה ימין קיבלתה שמאל
למחות על הפשע בכל הדרכים הרלוינטיות מהחרמת המוצרים טואטאלית עד הפגנות זעם מול המפעל הנפשע
גנבים בני גנבים!!!!!!אנחנו נפגין על זה!!!על הפרנציפ אנחנו לא נקנה שבוע משקאות מהם!!! נקנה פפסי!!!
הם לא גנבים הם סוחרים
אם משלמים בכל מחיר אז למה רק קוקה קולה וטמפו גם ככה פחות קונים מהם אז שיהנו קצת מהפראיירים
מסכים איתך כל מילה, אני גם מצטרף
לא חייבים לשתות משקאות ממותקים. גם יקר גם לא בריא וגם צריך לגרום להם להבין שאנשים לא קונים בכל מחיר. אפשר להכין לימונדה טבעי. פי כמה יותר בריא ויותר זול.