כ-47% מהנוסעים בתשלום – שהם מעט יותר ממיליון – נסעו במקטע תל אביב של הקו האדום, שבו קיימות 12 תחנות – מספר התחנות הגדול ביותר. יתר הנסיעות בתשלום התחלקו בשיעור דומים יחסית של 12%-15% בין בני ברק, פתח תקווה, בת ים ובני ברק. התחנות שבן עלו מספר הנוסעים הגדול ביותר לרכבת הקלה היו אלנבי ויהודית בתל אביב ובן גוריון בבני ברק. הנוסעים בחרו לתקף את רוב הנסיעות ולשלם עליהן באמצעות רב קו ומיעוטם באמצעות אפליקציות.
לפי הערכות נת"ע ותבל, לאחר החגים צפוי הביקוש לנסיעות הרכבת הקלה לעלות בהשוואה לחודש הראשון, שנבחר במטרה לתרגל את הפעלת הקו במספר נמוך יחסית של נוסעים. לאחר החגים צפויה להיפסק פעילות הדיילים שהפעילה נת"ע וסייעו לנוסעים להשתמש ברכבת – ואז גם תחל פעילות הפקחים ויחולקו קנסות למי שייתפסו נוסעים בלי לשלם, כך דיווחה דואק בחדשות 12.
יש כבר פקחים,
ביום חמישי הייתי על הרכבת והיה לראשונה פקח יחד עם עוד פקח שעברו אחד אחד,( כולם שילמו כך שלא ראיתי נתינת דוחות או שרק נזיפה)
במקום דילים, נרבל פקחים