חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 פתחו בחקירה בחשד למרמה והפרת אמונים במשרד התחבורה נגד השרה מירי רגב כפי שנחשף בתחקיר המקור.
היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 פתחה בחקירה, בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות ושיבוש מהלכי משפט, שנעשו לכאורה במשרד התחבורה, וזאת בעקבות אירועים שנחשפו בכתבת תחקיר של רביב דרוקר בהמקור.
הבוקר הגיעו חוקרי היחידה למשרד התחבורה בירושלים, ביצעו חיפושים במקום ותפסו מסמכים.
החקירה נמשכת.
מסביבת רגב נמסר כי "יש להצטער על כך שמספר שבועות לאחר פירסום התחקיר השקרי של דרוקר (רביב דרוקר, מגיש "המקור"), משטרת ישראל הגיעה לחפש מסמכים שלא קיימים במשרד התחבורה. האמת היא פשוטה, מדובר בתחקיר מומצא, אין ולא היתה העדפה על רקע פוליטי. משרד התחבורה מחלק את תקציביו בהתאם למדיניות ולהחלטת גורמי המקצוע וכל טענה אחרת היא שקרית. משרד התחבורה ישתף פעולה עם החקירה כדי להוכיח עד כמה מופרכות הטענות בתחקיר".
היום ביטלה השרה את השתתפותה בוועידת השלטון המקומי MUNI-EXPO 2024, לשם הייתה אמורה להגיע הבוקר, ייתכן על רקע הפשיטה על משרדה בירושלים.
תחקיר "המקור" חשף מסמכים המעידים על כך שבלשכת השרה קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז בליכוד.
מהמסמכים עלה כי רגב דירגה את פעילי הליכוד בהתאם ליכולתם לגייס עבורה מצביעים בפריימריז במפלגה, לפי השיטה הזאת: יהלום (פעיל משמעותי), עוגן (פעיל חשוב), פעיל מרכזי ופעיל רגיל.
רגב ביקשה להקים את שדה התעופה בנבטים סמוך לדימונה, במטרה לתמוך בקמפיין שהוביל ראש העיר בנושא, איש הליכוד בני ביטון. הבקשה עלתה בניגוד לדעת כל גורמי המקצוע במשרד הביטחון והאוצר שביקשו ששדה התעופה יוקם ברמת דוד.