חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עת רצון

שמוליק קליין בסינגל קליפ נוגע ואקטואלי "ואתחנן"


בתוך שגרת המלחמה המלווה את העם היושב בציון זה קרוב לשנה, מבליח שמוליק קליין עם להיט רגש חדש ואקטואלי - "ואתחנן" - אותו הלחין משה קאליש ועיבד יהודה גלילי.

המפגש האקראי של שמוליק ומשה קאליש במסדרונות בית המדרש בעלזא, התגלגל לשיחה עמוקה על המצב בארץ ישראל, על הקשיים שאנו חווים ואי הוודאות, הן בפן האישי, והן בפן הציבורי. המסר המיוחד של השיר עלה למשה באותו הרגע, כשנזכר בווארט הידוע של ההייליגער רופשיצער רוב – "בכל עת שאתפלל יהיה עת רצון", בכל מצב בו יהודי שרוי, ובכל סיטואציה, אפשר לפתוח את ספר התהילים ולשפוך צקון לחש בתפילה חרישית.

להפקת השיר ציוות שמוליק את המעבד יהודה גלילי שהפליא בעיבוד עוטף ונוגע שחתום גם על העיבוד ללהיט "לראות בנים", יחד עם מקהלות ייחודיות בהגשה מיוחדת של מנדי גולדברג.

הקליפ המיוחד מספר את סיפורם של כל אלו הנמצאים בנקודת משבר, ועוצרים כל אחד במקומו הוא, ומתחננים לה' בתפילה קצרה ועמוקה, בכל עת, בכל מצב ובכל סיטואציה.

השיר מוקדש לרפואתו השלימה של המלחין יוסף מאיר בן רויזא בלומא פייגא

לחן: ר׳ משה קאליש | עיבוד והפקה מוזיקלית: יהודה גלילי | מקהלות: מנדי גולדברג | הפקה: סטייג' ארט | צילום: נחמן אלבר | בימוי ועריכה: שרולי ברונכר | יחסי ציבור: בפרונט

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

13

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture