הנעה לפעולה בכתבות הקודמות דיברנו על יצירת תדמית ובניית מותג, אך כיצד נוכל תכלס, לייצר הכנסה ומכירות באמצעות הוואטספ? מילות המפתח הן – הנעה לפעולה.
העלינו את הפרסום, סיפרנו כמה הוא חשוב, הראינו כמה כדאי לרכוש אותו או שהוכחנו כמה השירות שלנו נצרך
מה עכשיו? האם יש אפשרות גם לייצר הכנסה ומכירות דרך הוואטספ? כמו שכתבנו בכתבות הקודמות, הוואטספ מחליף רשתות חברתיות ואתרי תוכן והמטרה שלנו הינה להפוך אותו גם לתחליף לאתרי מכירות
איך עושים את זה? דבר ראשון- חשוב להכיר: לקוח הוואטספ הוא לקוח 'מפונק'. הצפיה בסטטוס נעשית בדרך כלל כשהצופה בזמן מנוחה ופאסיבי ולכן אנחנו צריכים להנגיש לו את כל הפעולות כדי שבלחיצת כפתור הכי פשוטה הוא יוכל לרכוש את מה שאנחנו מציעים:'לחץ כאן' או 'לחץ על הלינק לרכישה מיידית'.
לצרף לינק ישיר לוואטספ שאפילו ההודעה כבר כתובה בתוכו, כך שהלקוח יוכל ללחוץ ולשלוח בלי לטרוח אפילו לכתוב את הכמה מילים הראשונות בהודעה.
דבר שני – הנגשת מידע.תמונה או סרטון ואם אפשר גם מחיר בצורה השקופה והברורה ביותר.הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוכש ובאיזה מחיר.
דבר שלישי – תפיסת הזדמנות. אם זה ערב חג שזו הזדמנות להתחדש, או עקב הקורונה, אפשר לשייך גם למזג אויר או עונה. לדבר על כך שדווקא עכשיו זו הזדמנות שחבל להחמיץ.
דבר רביעי – לחץ וזמן. לדבר על הרווח שברכישה המיידית, אם זה מלאי מוגבל, מבצע שעומד להסתיים, או הגבלה למספר לקוחות ראשונים שיזכו בהטבה כלשהי.
ותמיד תמיד לשים לינק, מומלץ עם תוספת דירבון של משפט כמו "לחצו עכשיו על הלינק ותוכלו להנות כבר היום מ…"
חשוב מאד- עדיף לא לשים לינק לאתר אלא לינק לוואטספ. הקהל שלנו זה קהל הוואטספ וזו השפה שמתאימה לו ומדברת אליו!
לפרק הקודם:
אין עליך!!! תמשיכי להחכים אותנו
כתבה מעולה ומועילה תמשיכו להביא עוד כתבות כאלו מלאות תוכן וידע
בסמארטפונים המוגנים אי אפשר להתחבר דרך לינק שבוואצפ. צריך להעתיק ולפתוח בדפדפן.
מה ההבקל בין וואטסאפ כשר לשאינו כזה????
יש בעיה אחת .
למי שיש מכשיר כשר . כמו הדרן לא יכול ליכנס לסטטוסים
יש לי מכשיר של הדרן ואפשר לבקש מהם לפתוח סטטוסים והם פותחים.
לא נכון הם לא מסכימים הם כותבים שהרבנים לא מרשים וכן חסום הקישורים