חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד, יו"ר ועדת העלייה והקליטה, השיק מוקד פניות בלשכתו אשר יטפל בכל מקרה של אפלייה כלפי אזרחי ישראל המתגוררים ביהודה ושומרון.
בשיחה עם ערוץ 7 שם נחשף השקת מוקד הפניות, אמר ביטן: "הקמנו מערך שלמעשה ייתן מענה מיידי לכל תושב ששילם על מוצר אך לא קיבל שירות עד לבית. מדובר בצוות שמרגע התלונה של התושב ולאחר בדיקה מקיפה שלנו, הוא משגר מכתב אזהרה לחברה שיודעת לגבות כסף ולשכנע את הצרכן אך לא יודעת לספק את המוצר או את השירות".
אנשי המוקד המטפלים בפניות ימליצו לנותן השירות ליצור קשר עם האזרח ולספק לו את השירות או את המוצר שהזמין, "אם לא יעשו כן, הצוות שלנו יפעל וילווה את האזרח לתוך משפט ויפעל בכל הכוח עד אשר יפוצה בהתאם".
לאחרונה נחשף ח"כ ביטן לתופעה בה חברות מצהירות על הענקת שירות לתושבי יו"ש אך בפועל מסרבות לחצות את הקו הירוק, "מאז הקמת המערך כבר הצלחנו לעשות צדק עם כמה אזרחים ואנו שמחים שהמהלך הזה מצליח.
"אנו רואים בחומרה כל ניסיון של אפליה ונמשיך לפעול כך עד אשר כל החברות יספקו את הסחורה שכל כך ידעו לשווק", הבטיח ביטן.