משרד התקשורת טרפד בימים אלה מיזם לשיתוף פעולה בסניפי הדואר בין דואר ישראל לרשתות שיווק מובילות, כך מדווח הבוקר עיתון 'מעריב'.
עפ"י הדיווח, בהנהלת הדואר איתרו 50 סניפים בעלי שטח פיזי גדול (400-500 מ”ר) שמרביתו אינו מנוצל. לסניפים אלה הם ביקשו להכניס בדרך של מכרז רשתות שיווק, שינצלו את השטחים המיותרים לתועלתם העסקית. עם החברות שאיתן נוהלו מגעים נמנות רמי לוי, קבוצת פוקס, סבן אילבן, חצי חינם ועוד.
ההערכה הייתה שרשתות השיווק ינצלו את תנועת לקוחות הדואר ואת העובדה שהסניפים ממוקמים במרכזי הערים (היקרים מאוד מבחינת נדל”ן) כדי להגדיל את מכירותיהם. כוונת הנהלת הדואר הייתה לפרסם מכרז שבו תזכה הרשת שתציע לדואר את התנאים הטובים ביותר.
ואולם, למרבה התסכול בהנהלת הדואר, במשרד התקשורת החליטו שלא לאשר את היוזמה. שר התקשורת יועז הנדל ואנשי משרדו הבהירו כי שיתופי פעולה מסוג זה לא נמצאים בליבת העסקים של הדואר ולכן הם לא יוכלו לאשר את המהלך.