הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הודיעה הבוקר (חמישי) על כוונתה להטיל קנס בסך 2,093,877 שקלים על חברת הוט, בשל אי ניתוק הצרכנים משירותי החברה למרות בקשתם המפורשת.
החברה חייבה צרכנים גם אחרי שביקשו לבטל את התקשרותם, מנעה מלקוחות את זכותם לביטול עסקה טלפוני וחייבה צרכנים ללא ידיעתם על שירותי תקשורת שלא התבקשו להם. לפי הרשות להגנת הצרכן, ישנם צרכנים שלא נותקו מהשירות והמשיכו לשלם עליו במשך חודשים – לעתים יותר מחצי שנה.
במקרה אחד נציג החברה לא אישר ללקוחה להתנתק טלפונית – בניגוד לחוק; במקרה אחר, החברה חייבה לקוח על שירותי טלוויזיה בעלות של כ-100 שקל בחודש – על אף שלא ביקש זאת, גם כן בניגוד לחוק.
מחברת HOT נמסר: "חברת HOT פועלת בהתאם להוראות הדין בכל הקשור לסיום התקשרות. החברה השקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים לשיפור השירות, וכל הנתונים שבידינו מצביעים על הקטנה משמעותית בהיקף התלונות ועל שיפור בחוויית הלקוח. אנו לומדים את הודעת הרשות ונעביר את התייחסותינו".
תמיד חשוב לשים לב
יותר מחצי שנה עד שהצלחתי להתנתק מהם והם פשוט יודעים לסובב ולחרטט
אין אמון באף חברה היום!!!!
סוף סוף הצרכנים מתלוננים כנגד מי שפוגע בהם.
בציבור החרדי עדיין חסרה מודעות לנושא.
בגדול ,
הבעיה מתחילה בצרכנים ששותקים וזה מה שמעודד את המשך העקיצות.
תמיד החברה תטען שנפלה "טעות" או "תקלה"….
גם לי לקח 5 חודשים עד שניתקו אותי
אפשר לקבל פיצוי?