הת"ת שכידוע מרשים מידי שנה בקמפיין חדשני, הפתיע גם השנה בקמפיין נוגע ומיוחד, שהפתיע רבים.
ברוח התקופה הקשה, בה ל"ע מתבצעים פיגועים ע"י בני עוולה, הוחלט בת"ת הישיבה לעשות קמפיין ולהעלות על נס את מידת ההקרבה של 'עם ישראל', שעל אף מצבים קשים, הוא נשאר ממוקד במטרה, ואינו זונח את ארצו.
במטרה לחדד את המסר, בקמפיין הישיבה בנו מיצג שמדמה פיגוע בתחנת אוטובוס, כשהמטרה היא שכל בחור יבין את הסיכונים ואת מידת ההקרבה.
משם יצא הת"ת בקריאה לכל בחורי הישיבה להתגייס למען חבריהם שזקוקים לכך, ועל אף שישנם לפעמים אי נעימויות, עדיין אנחנו מתאבדים למען החבר, כשהסלוגן המלווה את הקמפיין בשנה זו הינו: 'מתאבדים למטרה'.
במעמד השקת הקמפיין שנערך ביום רביעי בלילה, בחורי הישיבה שנכנסו לחדר האוכל נחשפו למיצג המיוחד שהמחיש בלא מילים את חשיבות האיסוף, תוך שהם מברכים על בחירה נכונה של קמפיין – ברוח התקופה הקשה.
במעמד אף נאם ראש הת"ת – ששידל בבחורים 'להתאבד' למען חבריהם שזקוקים להם עכשיו יותר מתמיד. במהלך האירוע אף הושק הג'ינגל הרשמי שילווה את הת"ת 'במגבית פורים תשפ"ג', כשהשיר מבוצע ע"י הזמר מיכאל יפעי וכשעל ההפקה המוזיקלית מנצח אלחנן אדלר (השיר במקור: ניגון הקפות גור, בלחנו של ר' אלחנן קמינר ז"ל).
בערב 'שבת זכור' המכונה בעולם בישיבות 'שבת-ת"ת', צפויים לחלק בישיבה עיתון מושקע שהוציא הת"ת, עיתון שעוד ידובר רבות.
יש לציין, שבשנה האחרונה רשם הת"ת תנופה משמעותית, ובפרט שהשנה נפתח בישיבה 'חדר-מכירות' קבוע במחירים מוזלים בסבסוד הת"ת, למען בני הישיבה.
מזעזע!!!! עצוב שהם לא מבינים מה זה עושה לאנשים
מה שברור. כסף לא ייצא מזה.
למה ככה?
תקשיב לשיר בלי הסטיגמה הראשונית.
גם אני הצטמררתי בהתחלה אבל אם תקשיב לרעיון
שהם נוטלים נפשות (פיזית) והם מחזירים נפשות (נפשית) תבין למה עשו ככה.
בן תורה לא משתמש במילה 'נתאבד'!
זה כנראה לא עבר ביקורת של ראשי הישיבה.
כשהצורך גדול זה מצריך את זה! (את ההתבטאות הקיצונית)
בוודאי כשמובן שמתכוונים רעיונית
סתומי עלללללל!!!!!!
יאוווו
אדיר!!!!!! וכל.. ל הקנאים. שיתפוצצו!《