בזמן שרשת הרכבות התת קרקעיות של גוש דן עוד רחוקה מאיתנו כעשור וחצי לפחות, נרשמה היום עוד התקדמות קטנה בדרך לאחותה הקטנה בתל אביב. כך פורסם בוואלה
מתחנת נורדאו יצאה מכונת קידוח נוספת לכיוון דרום, מתחילה לחפור את המנהרה בדרך לתחנת ארלוזורוב העתידית. משם ימשיכו 2 מכונות נוספות לחפור את התוואי לכיוון תחנת רבין, ודומה לקרליבך, שם כבר נפרצו שתי מנהרות אל התחנה האחרונה במקטע התת קרקעי, לווינסקי.
בסך הכל ישתרע המקטע שמתחת לאדמה לאורך 4 ק"מ עם 6 תחנות, בעומק של כ-30 מטר: לווינסקי, קרליבך – שבה כבר עובר הקו האדום במקטע בתת קרקעי שלו – קפלן, רבין, ארלוזורוב, נורדאו. את הכרייה מבצעת חברת CSCEC. הקו כולו ישתרע לאורך 39 ק"מ ויכלול 62 תחנות, מראשון לציון דרך חולון ותל אביב-יפו עד הרצליה.
פשוט להביא לאתרי הבניה את העזתים. הם כבר מומחים במנהרות .