ביום רביעי בחצות הלילה, הגיע נוסע אל תחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז בטענה ששכח מעטפה ברכבת עם סכום של לא פחות מ-22 אלף שקלים. אלעד טרבלסי, מנהל התחנה, הבין שמדובר ברכבת שסיימה זה עתה את נסיעתה וצוותה נמצא בהכנות לקראת נסיעה חדשה.
אלעד הסב את תשומת לבו של פקח הרכבת ברוך הוס, שבדיוק החל בבדיקת והפעלת הרכבת לפני הגעת הנוסעים. ברוך החל מיד בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה עד שאיתר את האבדה היקרה. "עשיתי סיבוב בכל הרכבת עד שלבסוף מצאתי את המעטפה ומיד העברתי אותה למנהל התחנה בסבידור שהודיע בבוקר לנוסע שאבדתו נמצאה. זו הרגשה טובה לדעת שמישהו צריך עזרה ושאני יכול לסייע לו, ממש שמחתי לפתוח לו את הבוקר בבשורה טובה".
בצהרי יום חמישי, הגיע הנוסע אל מחלקת אבדות ומציאות של רכבת ישראל שנמצאת בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ולאחר שנתן סימנים מזהים, קיבל את המעטפה יחד עם סכום הכסף הנכבד. ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.