ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הוא ככל הנראה ראש העיר המדובר בישראל. נראה שהעירייה תחתיו משקיעה הרבה מאוד במיתוג עצמי ויחסי ציבור – שלטי חוצות, קמפיינים פרסומיים שיוצאים זה אחר זה וסרטוני תדמית שעושים טוב גם לשמו שלו. כך עולה מתחקיר שפורסם בחדשות 13 וחושף כיצד עיריית רמת גן, באופן שיטתי, הזרימה מאות אלפי שקלים, כסף ציבורי, מקופת העירייה למשרד פרסום אחד קטן.
מאחורי קמפיין הבחירות המוצלח של כרמל שאמה הכהן עמד משרד הפרסום שהקימו איש הדיגיטל זוהר סוסנקו ואושיית הרשת רז ציפריס. לאחר ששאמה ניצח, המשרד התחיל לקבל את הקמפיינים הגדולים של העירייה בזה אחר זה, סך הכול עשרות קמפיינים שונים – כשחג הפסח 2019 התקרב, ביקשו בעירייה להפיק קמפיין ניקיון אותו הפיקו סוסנקו וציפריס תמורת 49 אלף שקלים.
המשרד זכה גם בקמפיין יום העצמאות, "רמת גן מתחברת", חג השבועות, ליגת האלופות והמוקד העירוני, ובתוך ארבעה חודשים בלבד סכום הכסף שהעירייה משלמת למשרד קרוב ל-141 אלף שקלים. על אף שעל פי החוק, העירייה נדרשת לקיים מכרז מלא שבו יכול לנצח גם משרד אחר.
מי שמפעיל תח"צ בשבת…. והוא כהן?????
סופו להסתבך….. בע"ה!!!
כהן הבעל אולי…
נבל גדול
הוא לא כהן, הוא הוסיף את השם "כהן" לשמו כי הרבה טעו בו כשחשבו אותו לערבי בעקבות שם משפחתו: "שאמה'
נראה באמת ערבי אולי הוא ערבי?
כל הכבוד על החשיפה אומנם זה לא כל כל קשה לחשוף שחיתות אצל אנשים שהם כל הזמן תוקפים את הציבור האיכותי שלנו וכנראה שכל הצורה הזו נועדה לחפות על כשלים פנימים שהם מסתרים אבל מענין מה גרם לתקשורת לפרסם עליו את זה מהוא עצבן אותם שהם הפסקו לאתרג אותו מענין לא?