ג'נסיס הציגה בצרפת את קונספט Magma GT כמכונית ספורט טהורה ראשונה בתולדותיה וכבסיס לדור חדש של דגמי ביצועים. למרות שמדובר בקונספט, ג'נסיס מציבה אותו כפרויקט אמיתי שמכוון ליכולות מסלול ולכניסה עתידית לקטגוריית מרוצי GT, מה שמרמז על רף ביצועים גבוה בהרבה מזה שהמותג הציג עד היום.
הקונספט מבוסס על ארכיטקטורת מנוע אחורי מרכזי שמאפשרת חלוקת משקל כמעט אידיאלית והיגוי חד ומהיר יותר. מהלך כזה מציב את המכונית בשטח שמזוהה בדרך כלל עם מותגים אירופיים ייעודיים, ומעיד על כוונה ליצור חוויית נהיגה שמבוססת על דיוק ועל תגובתיות טבעית של המרכב. בג'נסיס מדגישים שהגישה כאן אינה כוח לשם כוח אלא איזון ששומר על הנהג בשליטה מלאה גם במהירויות גבוהות, מה שמצביע על כיוון שמרמז על שלדה קשיחה, מתלים מכוונים למסלול ויכולות דינמיות עמוקות ולא רק מספרים גבוהים על הנייר.
העיצוב האווירודינמי מדגיש את הפן הזה. החרטום הנמוך, קו הגג המאורך והזנב המצטמצם מכוונים כולם לייצור זרימת אוויר נקייה ולשיפור כוח ההצמדה, מה שאמור לאפשר יציבות במהירות גבוהה וסיבובים מהירים עם מינימום תנועות גוף. גם אלמנטי ה G Matrix שלא שימשו בעבר למטרה פונקציונלית, עובדים כאן כפתחי ניתוב שמובילים אוויר לנקודות ספציפיות סביב המרכב. בסופו של דבר זהו תכנון שמתכתב עם מכוניות GT אמתיות ולא עם גרסאות כביש מקושטות.
בג'נסיס מתארים את הדגם כמכונית שמסייעת לנהג להוציא מעצמו יותר, ולא כזו שמענישה על כל טעות. המשמעות היא מערכת דינמית שמנסה להנגיש ביצועים גבוהים גם לנהגים שאינם מקצוענים, מה שדורש כיול מדויק של היגוי, בלמים והעברת משקל. אף שמספרים רשמיים טרם נחשפו, האופן שבו הקונספט מוצג מצביע על כך שהמותג מכוון למכונית בעלת תגובה מיידית, אחיזה גבוהה ועומק ביצועים אמיתי המתאים לנהיגה אינטנסיבית.