חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט תהילים

ניסים ברוך "הללוהו ברקיע עזו"


סמוך ונראה לחג השבועות, יומו של דוד המלך, משחרר האומן ניסים ברוך ביצוע חדש ושמיימי לפרק החותם את ספר התהילים: 'הללוהו ברקיע עזו'. ההפקה המוסיקלית משותפת של ניסים ורעייתו אלכסנדרה ברוך.

כבר שנים רבות שניסים ברוך ורעייתו אלכסנדרה, מנהלים בהצלחה קריירה של מלחינים ומבצעים. מאז שהתחתנו השניים, הם ייסדו דואט מוסיקלי: 'דואט תהילים', איתו הופיעו בישראל ובאירופה, כאשר ניסים שר ומנגן בגיטרה, אלכסנדרה מנגנת בפסנתר ובקלידים. יחד הם חולקים את העיבודים המוסיקליים. ברזומה המוסיקלי של השניים נמצאים אלבומים במגוון סגנונות; חזנות, אופרה ומוסיקה יהודית מקורית, בינהם האלבום 'טיפות של אור' בו התארחו הזמרים: יצחק מאיר, יוסי מרגוליס ז"ל ובנימין מאיר – שעברו תחת ידו של ניסים, כמורה לפיתוח קול וכמנהל מקהלת 'גשר המיתרים'.

מקודם

ניסים ברוך "הללוהו ברקיע עזו"

לא הולך? תספור עד שש ותצליח

מקודם

ניסים ברוך "הללוהו ברקיע עזו"

גם מיזוג עוצמתי וגם חיסכון באנרגיה? זה לא מדע בדיוני>>

מקודם

ניסים ברוך "הללוהו ברקיע עזו"

רכב חדש? חתונה לילד בלי חובות? אם כל אלו נראים חלום רחוק לחץ כאן>>>

מקודם

ניסים ברוך "הללוהו ברקיע עזו"

ממשיכים את ההצלחה: עוד מתחם נפתח למכירה בשכונה המבוקשת

לאורך הקריירה המוסיקלית הענפה של ניסים ברוך, היו אלה פרקי התהילים של דוד המלך, שליוו אותו ואף הפכו לחלק בלתי נפרד מהפס קול שלו. לפני מספר שנים אף הוציא אלבום שכולו תהילים – 15 שירי המעלות. המזמורים נעטפו במוסיקה שמימית ובקול הטנור הקריסטלי של ניסים, ומעניקים מימד עמוק וחדש בתפילה לשירתם בבית המקדש.

בימים אלה, של מוצאי חג השבועות, יומו של דוד המלך נעים זמירות ישראל, משחרר ניסים ברוך ביצוע חדש ושמיימי למזמור החותם את ספר התהילים: 'הללוהו ברקיע עזו', אותו הלחין בעצמו. בשירתו, משתמש ניסים בשיטה חדשה לפיתוח קול, שמלמדת איך להשתמש בצורה הכי נכונה במחשבה, בקול ובגוף – אותה פיתח מתוך ניסיונו העשיר. 

הלחן החדש של 'הללוהו ברקיע עזו', צפוי להשתלב במופע חדש עליו עמל ניסים בימים אלה, סביב ספר התהילים. המופע מספר את ההיסטוריה של עם ישראל בגלות, החל מימי האינקוזיציה וממחיש איך בכל פעם התהילים הם שהחזיקו את עם ישראל בכל התקופות הקשות. "הצרות הולכות ומתגברות, אנחנו מחכים למשיח יותר מאי פעם. הפרק האחרון בספר תהילים, מבשר על ביאת הגאולה, בה כל הנשמה תהלל י-ה, במהרה בימינו", הוא מסכם.

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

1

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture