חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סינגלים & קליפים

סינגלים & קליפים

יום הזיכרון

יעקב רוטבלט, מקהלת 'ידידים' העולמית וילד הפלא אלי וקסלר "אתה זוכר"

לרגל ספירת העומר, יוצאת גרסה ווקאלית משובחת, בהגיה חסידית אותנטית על ידי הסולן והמצנח יעקב רוטבלט, וילד הפלא אלי וקסלר, בליווי מקהלת 'ידידים' העולמית שיחדיו מביאים ביצוע מרשים שאסור לכם לפספס.

סינגלים & קליפים

ווקאלי

אוהד מושקוביץ & מקהלת קאפלה – אלוקי נשמה

מעטים האנשים שזוכים להמשיך להשפיע טוב ולהפיץ אור בעולם לאחר פטירתם. אחד מהם היה יהודה בכר הי"ד שנרצח בנובה וסרטוני החיזוק והאמונה שלו ממשיכים לחזק רבבות עד היום. אחד הסרטונים שלו שהתפרסמו יותר מכל, הוא התיעוד המרגש בו שר יהודה את השיר 'אלוקי נשמה' בקול מלא ערגה וכיסופים להקב"ה.

סינגלים & קליפים

לימי הספירה

שוקי סלומון וחג'בי בדואט ווקאלי 'אתה זוכר'

ימי ספירת העומר תשפ״ד, שנה עם המון אתגרים וקשיים עברה עלינו, אנחנו עם ישראל מאמינים בני מאמינים, יודעים, ״אתה זוכר מעשה עולם ופוקד כל יצורי קדם, כי אין שכחה לפני כסא כבודך ואין נסתר מנגד עיניך״ .

סינגלים & קליפים

ימי הספירה

ועכשיו הגרסה הווקאלית: אביעד – "לחיות"

לפני כחודש השיק אביעד סינגל חדש שנקרא "לחיות" אותו כתב והלחין, כעת הוא משחרר גרסה ווקאלית לרגל ימי ספירת העומר ובין המצרים. העיבוד הווקאלי של אפי שיינר.

סינגלים & קליפים

מרגש

"אני בוכיה" עוזיאל דייטש, מקהלת מלכות, וישראל גולדווסר חוזרים אל שמחת תורה בשואה

"חג שמחת תורה ת"ש. הנאצים פורצים לעיירה בעלזא. פוגעים בכל הקדוש והיקר. ברגע האחרון ובניסי ניסים הרה"ק מבעלזא זי"ע בורח מהעיירה" • רגעים דומעים משירת החיים הבוקעת מתוככי חורבן היכלי התורה והחסידות בשואת יהדות אירופה.

סינגלים & קליפים

להודות תמיד!

שלומי קצנלבוגן בביצוע ווקאלי "מודים"

האמן והיוצר שלומי קצנלבוגן, בגרסה ווקאלית מיוחדת לימי הספירה ללהיטו "מודים" המושמע ללא הרף בתחנות הרדיו, ואף הפך להמנון הודיה בבתי הספר ותלמודי התורה. את "מודים" הלחין שלומי בהשראת מורו ורבו הרב שמעון גלאי, המקפיד להדגיש בכל עת את עניין ההודיה לקב"ה

סינגלים & קליפים

מדוייק ונוגע

עלה קטן – ווקאלי – יונתן שטרן

אמן הווקאל יונתן שטרן בביצוע מרגש לשיר 'עלה קטן' אותו הלחין וכתב ישי לפידות וביצע במקור אברהם פריד.

סינגלים & קליפים

ימי הספירה

אלי קליין הפתיע את קובי ברומר עם ביצוע ווקאלי ל"השם ישמור"

במהלך תכנית הרדיו המשותפת של אלי קליין וקובי ברומר ב'קול חי מיוזיק' לימי הספירה, הפתיע אלי את קובי עם עיבוד ווקאלי מבריק ל'השם ישמור' אותו כתב, ועיבד יחד עם איצי ברי.

סינגלים & קליפים

"אשוב אליך"

הגרסה הווקאלית לדואט של גדי פיינגולד וסיני תור

הזמר והיוצר גדי פיינגולד פותח את ימי ספירת העומר עם גרסה ווקאלית לדואט שלו עם הזמר והיוצר סיני תור - "אשוב אליך" שזכה להצלחה רבה.

סינגלים & קליפים

משיח נאו

יוסי ראדאל בסינגל חדש עם מסר חשוב – תחיו בעידן הגאולה

לכבוד חג הפסח - חג החירות והגאולה, הזמר החב"די הרב יוסי ראדאל - שליח חב"ד בס. דיאגו בקליפורניה, ארה"ב, משחרר סינגל סוחף ומלא תקווה הנקרא משיח נאו (משיח עכשיו), בו הוא מעביר מסר כי צריכים להתחיל לחיות ב'עידן הגאולה' ולא לקחת את זה רק כמשהו עתידי שיגאל אותו מצרות ויביא לנו נחמה, אלא כמשהו שקורה כאן ועכשיו בכל יום.

סינגלים & קליפים

מרגש

נהוראי אריאלי בסינגל חדש – "שקט סוער"

הזמר והיוצר נהוראי אריאלי משחרר סינגל חדש ושקט שכתב והלחין בעקבות טרגדיה שפקדה את המשפחה כשאחד מבני המשפחה טבע בכינרת, וכעת שנה לפטירה.

סינגלים & קליפים

משמח ואופטימי

סינגל חדש לאמן והיוצר אביעד – "לחיות"

אביעד דרף, אמן ויוצר מוכשר בסצנת מוזיקת הפופ-רוק האמוני, אחרי הלהיט 'עם ישראל חי' שזכה לתגובות והשמעות רבות ברדיו ובסטרימינג משיק כעת סינגל חדש ואופטימי שכתב והלחין בעצמו - "לחיות".

סינגלים & קליפים

הדוקטור הלחין

להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים"ריבה ריבך"

להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך". שמילותיו לקוחות מתוך ספר התהילים, והולחן ע"י ג'וש קרוגר שגם איגד את הפסוקים, ומוקדש לכל החיילים שנמצאים בחזית המלחמה.

סינגלים & קליפים

סינגל ביכורים

מוטי איידנסון בסינגל געגועים מיוחד "שובה אלינו"

הזמר והיוצר מוטי איידנסון משחרר בימים אלו את יצירת הביכורים שלו 'שובה אלינו' - לחן יצירתי ומרגש פרי עטו, המבטא את הגעגועים העזים של כל יהודי לגאולת עם ישראל

סינגלים & קליפים

דואט מסקרן

אריק דביר מארח את אהרל'ה סמט ומקהלת נרננה – נכספתי

לקראת חג הפסח, אריק דביר מפתיע עם סינגל חדש ומרגש בו הוא מארח את אהרל'ה סמט ומקהלת נרננה – נכספתי.

סינגלים & קליפים

יא בא ביי

שימי ליפשיץ, יואלי דוידוביץ ומנדי גולדברג בסינגל חדש "א גוט יום טוב"

הזמר והיוצר שימי ליפשיץ משחרר סינגל חדש אותו הלחין לקראת חג הפסח, ולשלושת הרגלים, דואט ייחודי עם יואלי דוידוביץ ומנדי גולדברג, "יא בא ביי - א גוט יום טוב", העיבוד של מוישי כהנא

המיוחד
חדש באתר
חדש בוידאו

אתר המחדש מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל:
news@hm-news.co.il

Hide picture